İSTANBUL ADALAR TURU - HEYBELİ ADA , BÜYÜK ADA

• AYAYORGİ KİLİSESİ
  • İSMETİNÖNÜ MÜZE EVİ
  • RUM ERKEK LİSESİ
Bursa Çıkışlı Günübirlik İstanbul adalar Turu İstiyorsanız Doğru adrestesiniz. Bursa kalkışlı olarak Günübirlik Heybeli ve Büyük adayı bizimle keşfedin.

Bursa Çıkışlı Günübirlik olarak gerçekleştireceğimiz İstanbul adalar turumuza bilgiler aşağıda yer almaktadır.

Siz değerli misafirlerimizle belirtilen saat ve duraklarda buluştuktan sonra aracımızla İstanbul a doğru yola çıkıyoruz.

Feribot ile Yalova dan Gebze ye geçtikten sonra İstanbul Kartal da yer alan Feribot İskelesine gidiyoruz. Burada araçtan

inerek yaya olarak Feribota biniyoruz. Adalara araç girişi yasak olduğu için kalan yolculuğumuzu Feribot ile yaya olarak gerçekleştiriyoruz.

Yaklaşık yarım saat 40 dk. civarında süren Feribot yolculuğumuzun ardından İlk durağımız olan Büyük Ada da iniyoruz.

Büyük ada da indikten sonra Çıkmak isteyen misafirlerimizle beraber Yüksek bir tepede yer alan

Ayayorgi kilisesine çıkıyoruz. Çıkış için genellikle Belediyeye ait olan Elektrikli Otobüsleri kullanıyoruz. Otobüs ücreti binen

misafirlerimize ait oluyor. Kilise ye çıktıktan sonra yaklaşık 40 dk. civarında serbest zamanınız oluyor. İsteyen misafirlerimiz kiliseye ziyaret edip içerisini gezebiliyor.

İsteyenlerde kafe de oturup bir şeyler içerek manzaranın tadını çıkarabiliyor. Adanın en yüksek kısmında kaldığı için 360 derece panoromik bir manzara bizleri karşılıyor.

Ardından geldiğimiz tüm yolu tekrar geri yürüyerek Ada merkezine ulaşıyoruz.

Ada merkezinde isterseniz saatlik bisiklet kiralayarak bisiklet turu yapabilirsiniz. ve ya yürüyüş yaparak kordon boyu gezebilirsiniz.

Ardından belirtilen saatlerde tekrar buluşarak Feribota biniyoruz ve yaklaşık 10 dk. mesafede yer alan

Heybeli adaya geçiyoruz. Burada Rum erkek Lisesi açıksa orayı ziyaret ediyoruz ve ardından İsmet İnönünü Müze evini geziyoruz.

Evin içerisinde görevli arkadaş İsmet İnönünün hayatı ve ev ile alakalı bilgilendirmeler yapıyor. Evin içini de gezebiliyorsunuz.

Dileyen misafirlerimiz burada öğle yemeklerini istediği mekandan alabiliyor. Yaklaşık 1 saat civarında serbest zamanınız kalıyor. Saat 17.30

gibi tekrar geri hareket ederek feribotlara geçiyoruz. Saat 21.00 - 21.30 civarı Bursa ya dönmüş oluyoruz.